Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Οι μίσθαρνοι

Αφού πούλησαν τη μάνα τους
στο παζάρι
κι- ως μεταχειρισμένη-
δεν έπιασε πολλά λεφτά
ήρθαν εκνευρισμένοι ενώ κοιμόμουν
να
ροκανίσουν το αυτί μου.
Στην αρχή γαργαλιόμουν
... μα έπειτα άρχισε να με καίει
το πτερύγιό μου άρχισε να καίει
όσο μειωνόταν η σπείρα του από τραγανό.
Και καθώς ποτέ μου δεν φωνάζω
μόνο προσβάλλω απαίσια
εκείνοι εξοργίστηκαν και προχώρησαν στα μάτια και
στα μάγουλα
κι εγώ μπουκωμένη αίμα
τους είπα πως
πέθαναν οι μεσάζοντες
και πως καριέρα άλλη θα’ πρεπε να ζητήσουν
ίσως σε μια χωματερή, μα κάτω από το χώμα
κι εκείνοι πια λυσσώντας
τη γλώσσα με τα δόντια μού ξερίζωσαν
κι εγώ βήχοντας και πνιγμένη
τέντωσα τα μεσαία δάχτυλα και των δυονών χεριών μου
κι εκείνοι μου τα έφαγαν
βαθιά προσβεβλημένοι
καθώς ποτέ μου δεν φωνάζω
μόνο προσβάλλω απαίσια.
See More

1 σχόλιο: